• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 27.06.2019 16:34

Нові підходи в роботі служби зайнятості. Виконання директорами функцій реєстраторів

Державною службою зайнятості з січня цього року впроваджено Інститут кар’єрного радника, який дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта, якісне надання послуг із планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи.


Відповідно до нововведень функції фахівців, які обслуговують пошукачів роботи, розділились на «реєстраторів» та «кар’єрних радників».


Аби ці спеціалісти чітко знали й розуміли свою роботу, керівництво Донецького обласного центру зайнятості запровадило цикл навчально-практичних занять, вебінарів та тренінгів, участь у яких беруть і директори базових центрів зайнятості.


Так, протягом двух місяців виконуюча обов’язки директора Краматорського міського центру зайнятості Інна Березюк на практиці здійснювала функції реєстратора.


«Роль реєстратора надзвичайно важлива. Я упродовж цього періоду виконувала його функції. Завданням було з’ясувати потреби відвідувача, поінформувати про послуги та заходи, які надає служба зайнятості, зокрема, й в онлайн-режимі, допомогти у пошуку роботи, узгодити зустріч і скерувати клієнта до роботодавця, провести первинне профілювання на основі анкетування та надати допомогу у складанні резюме.


Реєстратор – це обличчя центру зайнятості, він повинен бути професіоналом своєї справи, толерантно ставитись до клієнтів, відчувати потребу людини у працевлаштуванні або в отриманні інших послуг від служби зайнятості. Має бути щира зацікавленість реєстраторів у допомозі людям. Саме від спілкування з реєстратором у громадян, які звертаються до служби зайнятості, формується думка про роботу всієї установи. Від його дій залежить подальший процес перебування особи на обліку та оперативне повернення її на ринок праці. 


Для сучасного керівника дуже необхідна особиста участь у процесі обслуговування клієнтів служби зайнятості, адже це дає змогу безпосередньо ознайомитися з проблемами та складнощами, що виникають у шукачів роботи та фахівців центру зайнятості. Такий досвід є важливою складовою ефективного управління, оперативного реагування на проблеми та прийняття конструктивних рішень», - зазначила Інна Березюк.


Отож, отриманні знання та особиста участь керівників базових центрів зайнятості в процесі обслуговування громадян, сприяють підвищенню рівня їх компетенції та забезпечують системну роботу служби зайнятості.


Варто відмітити, що за 6 місяців роботи 9 кар’єрних радників та 3 реєстраторів працевлаштовано 1524 особи, з них оперативне працевлаштування (до набуття особою статусу безробітного) складає майже 40% від усіх працевлаштованих. Величезна заслуга такого результату належить саме реєстраторам!




Міський центр зайнятості



268 переглядів

Print

Пошук на сайтi



Календар новин


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?